Redlight Academy
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
T2 Lugorhelp1.0

//////////////////////////Lugorhelp1.0 for T2 Lugormod///////////////////////////
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////írta:Nathan///////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

Nos akkor kezdjük a legelején.Felmegyünk egy lugormod szerverre ;).
Amikor belépünk a játékba lesznek erőink , tudunk nagyot ugrani ,
és használhatunk mindenféle kardstílust.De a creditekkel nem tudunk
mit kezdeni így tulajdonképpen feleslegesen vagyunk fent.
Ha igazán el akarunk kezdeni lugorozni akkor csinálnunk kell egy accountot.
Ez az alábbi módon lehetséges:

/regnick 
Itt kapsz egy ID számot.Valahogy így: USER ID: 1
Ezt a számot és a jelszavadat kell felhasználni a belépéshez.
/login 

Ha ezzel megvagyunk akkor választanunk kell a jedi és a merc kasztok között.

/profession 1        (ez e jedi kaszt - ezt érdemes választani)
/profession 2        (ez a merc kaszt)

Nah ha ezzel is megvagyunk , akkor a creditek segítségével fejleszthetjük erőinket
illetve fegyver készségünket.Ezt a következő módon lehet:

/buylevel        
Ha ezt beírtad kiírja hogy mennyibe kerül a következő szint.(creditbe)
/buylevel 
/forcelevel   (itt kiadja azokat az erőket amiket fejleszteni tudsz)
Ha először jó erőt választassz akkor már csak azt fogod tudni késöbb használni,ha először rosszat akkor csak azt.A mind2 fél által használható erőket következmény nélkül lehet fejleszteni.

Ha szerzel creditet akkor a forcelevelhez kapsz pontokat amiből fejlesztheted különböző képességeid.
Creditet questekkel lehet szerezni.Többnyire olyan questek vannak , hogy megölsz 2 NPC-t és kapsz érte bizonyos számú creditet , de vannak más fajták is.
Valakinek creditet adni a /pay paranccsal tudsz.
Ugyan ezzel a paranccsal tudsz egy cr-es gombot megnyomni.
Ha passwordos egy gomb akkor a /t2pass
Paranccsal tudsz bemenni , feltéve ha tudod a jelszót.

 

ADMINOKNAK:
A lugormod lényege igazából az adminok számára mutatkozik meg.
Ennek a használata közel sem olyan egyszerű mint amilyennek kívülről látszik , de nem is olyan bonyolult.
Kezdjük az alap parancsokkal:

/goto (odeteleportál ahhoz akinek a nevét írtad be)
/gethere (magadhoz teleportálod azt akinek a nevét írtad be)
/scale (ezzel a sajnát méretedet változtathatod, a 100 az alap)
/dragon             (ezzel tüzet tudsz lehellni)
/killother           (gyilkos villámot lőssz ki vele,csak okkal használd!!!)
/killmodel         (ezzel kitörölheted a tárgyat amit leraktál)
/nudge x x x    (mozgathatsz vele tárgyakat,bővebben késöbb olvashatsz                  
                            róla , hogyan kell)
/nearby             (ennek segítségével megnézheted melyik 70 tárgy van
                            legközelebb hozzád.Ezeknek kiírja az entity számát.
                            Az a tárgy sorszáma.Annak segítségével bármi is az
                            vagy bárhol van , törölni tudod:
/t2delent    (ha lerakod atárgyat autómatikusan kiírja utánna a
                                               számát)
/t2rotate x x x (ennek segítségével forgathatod a tárgyakat.
                           pl:az x x x helyére 0 0 90 , így 90 fokkal elfordul a tárgy)

/t2remapshader xxx xxx2 (ezzel a parancsal az xxx-et át tudod textúrázni            
                                                 xxx2-re :)pl:
/t2remapshader textures/danger/sand textures/yavin/ground
így az mp/ffa3 mapon a homokhelyett levelek lesznek a padlón.


EGY TÁRGY ELHELYEZÉSE:
Egy tárgy elhelyezéséhez viszonylag hosszú parancsot kell a console-ba pötyögnünk.Egy tárgy maga pl így néz ki:
/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/catw2_b
Ez egy sima kerettel rendelkező rács.
A /place a parancs amivel arra utasítunk hogy tegye le.A misc_model_breakable a tárgy fajtája.Ebben az esetben törhető mivel breakable , ha a tárgy végére írnám hogy ,health,25 akkor ezt a tárgyat egy ütéssel szét lehetne rombolni.
A model,map_objects/factory/ a tárgy helye az assets fájlokban.
A catw2_b pedig a tárgy neve.
Ezt a tárgyat sok féle képpen át lehet alakítani úgy hogy a végére írunk különféle parancsokat.Lehet ezzel a a tárgy fajtáját beállítani , hogy milyen szögben álljon ,
hogy mit csináljon , mekkora legyen.
Nah de először megtanuljuk azokat a parancsokat amiket a tárgy letétele után használhatunk:

/nudge x x x
Ezzel a paranccsal bármely irányba elmozgathatunk egy tárgyat.
Az x x x helyére számok írhatók.Leggyakoribb a 90,180,270,0.
Némely helyen 45° -al többet vagy kevesebbet kell odaírni , mert ferde a falfelület , vagy éppencsak olyan alakzatot akarunk kiarkni tárgyakból.
Használata:
1.Ráhelyezed a célkeresztet a tárgyra és beírod pl:/nudge 0 0 1
így 1 egységgel felemelkedik a tárgy.
2.Az entity szám segítségével:/nudge 0 0 1
Így szinten felemelkedi kaz a tárgy aminek a számát beírtad.
Ezt akkor érdemes használni ha effectet akarunk mozgatni vagy olyan tárgyat ami belelóg egy másikba vagy éppen nincs kiterjedése:pl víz.

/t2rotate x x x
Ezt ugyanúgy kell használni mint a nudge parancsot csak itt annyival forgatja el a tárgyat amilyen számokat beírsz.
Fontos: Ha ezt a parancsot használod akkor a következő betöltésnél az eredeti állapotukba visszakerülnek a tárgyak tehát nem érdemes igazából használni
.


Most jöhetnek azok a parancsok amiket a tárgy nevének a végére kell írnunk:

,angles,x x x
Ennek a parancsnak a segítségével a tárgyat bármilyn szögbe elfordíthatjuk.PL:egy vízszintes tárgyat így állíthatunk függőlegesre:
,angles,90 180 270
Bármilyen számot be lehet írni de amit érdmes használni azok a:
90 , 180 , 270 , 0 és ha épp úgy adódik ezeket mínuszban(kivéve a 0-t)

,modelscale,
Ennek a parancsnaka segítségével annyi szorosára növeljük a tárgyat amilyen számot beírtunk a modelscale után.PL:,modelscale,2
Így 2x esére nő a tárgy.A maximum a 10!

,mins,-x -x -x,maxs,x x x
Ezt nem érdemes babrálni de leírom mire való.
Ez a parancs arra való hogy a tárgyakkora legyen mint amekkorának látjuk és ne lehessen derékig belegázolni mondjuk egy vasdobozba.
Általában a tárgyaknál alapból be van állítva.Ha a tárgy nevében benn van ez a parancs akkor ha változtatjuk a méretét ki kell szedni különben hibás lesz a tárgy.

,spawnflags,
Ennek a parancsnak a segítségével a tárgy funkcióját lehet beállítani.
PL:193 ez például a gomb funkció , amivel ajtót lehet nyitni vagy éppen teleportálni lehet , vagy csak kiír egy üzenetet.
pl:/place misc_model_breakable 0 model,map_objects/factory/f_con2,spawnflags,193,target,msg
Ez a gomb üzenet kiírásához való.Még hozzá kell tenni az üzenetet , amit megtaláltok az összetett tárgyaknál.
Ha azt akarjátok hogy egy tárgynak ne legyen kiterjedése:,spawnflags,-1

,target,
,targetname,

Ezzel a paranccsal adjuk meg egy tárgynak hogy mihez tartozzon.
PL: ha van egy gombunk amivel azt szeretnénk elérni hogy kiírjon egy üzenetet és a végén ott van hogy: ,target,msg
Akkor az üzenetnek amit rá szeretnénk rakni a ,targetname,msg -t kell a végére írnunk.MINDÍG egyedi targetnamekat kell adni és mindíg mást ,
hogy a jövőben nehogy más is azt a targetnamet használja , mert akkor pl egy üzenet gomb elteleportál vagy fordítva, ami ugye nem előnyös.


,message,<üzenet>
Ennek segítségével egy üzenet kódnál az üzenetet tudod beállítani.
pl:/place target_print 0 spawnflags,4,message,REDLIGHT,wait,5,targetname,msg
A ,wait, arra szolgál hogy mennyi ideig lássa az az üzenetet aki megnyomta a gombot.
A ,message, az utitem gombnál is használható ami letesz pl: egy kávét,egy sört.Itt a message után kell írni hogy mit szeretnénk, hogy letegyen.PL:
/place t2_uitem 0 targetname,baruitem1,message,beer,spawnflags,1,targetname,sör

,usetime,
Ennek a segítségével valaminek a használati idejét tudod beállítani.
PL:hack terminal.(összetett tárgyak)

,count,
Ezzel a paranccsal azt tudod beállítani hogy mennyibe kerüljön a tárgy használata.
PL:Fizetős gomb.(összetett tárgyak)

,NPC_type,
Ezt egy NPC , vehicle spawner gombnál vagy questnél lehet használni.
Elég egyértelmű mit kell a type után írni ;)
pl:reborn,reborn_new,desann,tavion,rancor,swoop_cin stb..

,movement,x x x
Ennek a segítségével egy lift vagy ajtó mozgásást tudjuk meghatározni.
Az x-ek helyére ugyanoylan értékeket kell írni mint a nudge parancsnál.

,speed,
Ezzel egy ajtó , lift  vagy bármiylen mozgó tárgy sebességét tudjuk beállítani.

,color,x x x
Ha ezt írjuk a végére egy tárgynak akkor az olyan színüen fog világítani amit beírtunk az x-ek helyére.
pl:
1 0 0 (piros)
0 1 0 (zöld)
0 0 1 (kék)


Egy adminnak ahhoz hogy lugorosnak nevezhesse magát legalább ennyit kell tudnia a lugormodról.Persze amiket én a Tárgyakban,Összetett tárgyakban és az effectekben leírtam az sem minden.Sok más dolgot is lehet csinálni és párat én sem tudok hogy hogyan kell.Gyűjtsétek a tapasztalatokat , próbálkozzatok egyéni variációkkal.

De mindenek előtt szórakozzatok jól!

 

1 hozzászólás
Idézet
2009.06.30. 22:29
Lucker/Phoenix

Sokkal nehezebb a Makermodnál:D de ez ilyen rpg szerü mod nem?

 
RedLight Menü
 
Lugormod Help
 
Chat
Mindenki mindent.
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Svéd termék a legjobb áron! Regisztrálj vásárlónak és kapj egyszeri 2000 Ft-ot és 15% kedvezményt a katalógusból! Svéd    *****    Azariah - RAMPAPAPAM formabontó verzióban, hallgasd, likeold, mutasd meg a spanodnak is :D    *****    ClueQuest- Új, ingyenes online nyomozós játék! Fejtsd meg a rejtélyt, és találd meg a tettest!Gyere cluequest.gportal.hu    *****    Szobafestõ Budapest    *****    Svéd termékek!Csatlakozz hozzám és kapj 2000,- Ft kedvezményt-15% kedvezmény a katalógus árból!Parfümök, szépségápolás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!